10 Ekim 2010 Pazar

DİRENİŞİN 88. GÜNÜ…


05.10.2010 – SALI

 Mahkemeye bir gün kaldı. İlk duruşmadan bir şey çıkmayacağını biliyorum fakat yine de üç aydır beklediğim bir gün.

Mahkemeyi duyurmak için telefon etmeye bu günde devam ettim. DİSK , SES, KRİSTAL İŞ, TÜM BEL SEN, PETROL İŞ Kadın Grubu ve İTO geleceklerini söylediler.

Öğleden sonra Ankara Yürüyüşüne katılan İzmir’li TAYAD’lılardan Fatma ve Arif geldi. Uzun zamandır gelmek isteyen TAYAD’lı Yıldız da onlarla beraber gelmişti. Ankara yolculuğundan konuştuk. Fatma beline gelen darbeden dolayı hala rahatsızdı.

TAYAD’lılar gelirken F-Tipinden İnan Gök’ün mektubunu getirmişler. İnan benim için bir şiir yazmış, göndermiş bana hediye. Şiirini şöyle bitiriyor; Zulme ve sömürüye karşı olmaktır hepimizin kavgası… 

Avusturya Anadolu Federasyonu Çalışanlarından da mesaj aldım..

Hiç yorum yok: