24 Eylül 2010 Cuma

DİRENİŞİN 74. GÜNÜ...

Hava soğuk. Kamelyaya taşınmışlar gece, yağmur yağmış.Çadırda duymamışım yağmurun sesini.

Okullar açılınca daha bir şenlendi sokaklar. Öğrenciler, cıvıl cıvıl. Öğrencileri seyretmeye bayılıyorum, durakta bir gürültü çıkıyor, bulundukları yerden hepsi bir ağızdan konuşuyor. Kolay değil 8-9 saat susturulmuşlar. Hıncını alıyorlar. Birazdan evlerine gidecekler, orada da susturulacaklar. Öğrencilere kıyamam, otobüste yer verseler de oturmam. Onlar da işçiler gibi gün boyu yorulmuşlardır.

Akşam oldu yine herkes evine dönüyor. Ben direniş çadırındayım. Hava soğuk, sıcak bir yerde olmayı herkes gibi ben de istiyorum, ama kimsenin sokakta aç, sefil olmadığı bir dünyada. Daha çok soğuklar olacak, kendimi onlara alıştırıyorum. Fazla giyinmiyorum, gelecek günlere hazırlık olsun diyerek...


--
Paşabahçe Devlet Hastanesi Temizlik İşçisi
Türkan Albayrak 



0530 777 68 79
pasabahcedirenisi.blogspot.com

Hiç yorum yok: