9 Ağustos 2010 Pazartesi

DİRENMEYE DEVAM EDİYORUM! 2010.08.09

Sabah 5.00'te çadırıma baskın oldu. Korkudan o saati seçmişler, kırk kişi iki kişiye baskına gelmişler.

Bizim karşı koymamıza rağmen bir kısmı dövizlere bir kısmı pankartlara bir kısmı da çadırıma saldırdılar. Arkadaşımla beni yerlerde sürüklediler. Termosumu almışlar, suyumu dökmüşler, özel eşyalarımı kitaplarımı defterlerimi hepsini aldılar gittiler.

Gündüz insan gece hayvan olanlar halka gerçek yüzlerini göstermemek için sabaha karşıyı seçiyorlar. İnsanların en zayıf olduğu saati yardıma gelecek insanlar için uykunun en tatlı saati araç yok uzaktan gelecek insanlar için bizim onlar gibi özel arabalarımız yok hemen ulaşabilecek.

İhtiyaçları olmalı eşyalarıma haramilerin... Suyumu neden döktünüz bu kadar mı hırs dolusunun hakkını isteyen bir işciye o su ne yaptı size, amacınız ne suyu dökmekte susuz kalayım diye mi?! 'sana biz su bile vermeyeceğiz'i mi gösterdiniz.

Hurdadan aldığım masayı da götürdünüz. Lazım mı? Halkın sırtından kazandığınızla alın masanızı "benim masam direnişcilerin" ben o masayı ne emeklerle koydum buraya, o gasp ettiğiniz masa yalnız benim değil, bu ülkenin tüm direnenlerinin. Getirin benim masamı, getirin çadırımı, cesaretiniz varsa gidin kaçak villaları yıkın sahili işgal eden masaları yıkın. Yok değil mi onları yıkmaya cesaretiniz? Yok, hırsızlar oldukça siz varsınız.

Ben çadırı yine kuracağım. Bin kere alsanız bin kere kurucam. Başhekimin kıyağı nedir size, ne aldınız, hala bekliyorsunuz

Pankartlarımı 2'de tekrar astım. Çadırımı kurdurtmuyolar. Saat 13.00'de pankartı sökmeye geldiler karşı durduk, durunca 1 Mayıs Mahallesinden Çocuğu polisler gözaltına aldılar.

Şu anda bekliyoruz çadır yerinde. Doluyor burası hem benim destekçilerim, hem de polis tarafından.

O çevik kuvvet de burda. Nasıl korkudur bu düzenin korkusu tek kişilik bir işci eylemi bile onları korkutuyor.

Bu gün dünü yazacaktım günlüğümü de aldılar. Dünkü günceyi de aldılar. Direniş çadırına gelen dostlarımın ziyaret defterime yazdığı yazıları imzalar aldılar gittiler.

Bilgesu Erenus gelmişti Pazar günü, bana getirdiği pikeyi de aldılar. Çok hoşuma gitmişti düşünmesi, pikeye ihtiyacım olduğunu Nuray Mert yazmış köşesinde beni bugün çok sevindirdi...

Saat 17.00, çevik kuvvet bekliyor, biz de bekliyoruz. Çadırımızı kurmak için. Ben burdayım, işe geri dönünceye kadar burdan ayrılmıyorum.

Yarın bu saldırıları kınamak ve halkı bilgilendirmek için saat 12.30'da basın açıklaması yapacağım. Bu haklı mücdeleye destek veren herkesi basın açıklamama çağırıyorum.

PAŞABAHÇEDEVLET HASTANESİ TEMİZLİK İŞÇİSİ
TÜRKAN ALBAYRAK
Tel: 0530 777 68 79

Hiç yorum yok: