27 Ekim 2010 Çarşamba

BAŞKA ÇAREM KALMAMIŞTIR! EMEĞİM ONURUMDUR, ONURUM İÇİN AÇLIK GREVİNE BAŞLIYORUM!

BEN TÜRKAN ALBAYRAK BAŞKA ÇAREM KALMAMIŞTIR! EMEĞİM ONURUMDUR, ONURUM İÇİN AÇLIK GREVİNE BAŞLIYORUM!
Emekçi kardeşlerim! Halkım! Emeğimizi, ekmeğimizi elimiz­den alıp bizi onursuzlaştırmak istiyorlar. Birleşerek, direnerek BU KUŞATMAYI YARMALIYIZl
İşten atıldım. 100'ü aşkın gündür, işten atıldığım Paşabahçe Devlet Hastanesi bahçesindeki çadırda direnişteyim. Evimi ter- kedip, gece-gündüz demeden sesimi duyurmak için orada otur­ma eylemi gerçekleştirdim. Sesimi duymazdan geldiler. İşçi kardeşlerim, yoksul halkım destek verdi, işime geri alınmam için yürüyüşler yapıldı, binlerce dilekçe verildi. Talebim kabul edilmedi.
Mevcut direnişimle sonuç alamadım. Haklı, demokratik, meş­ru talebim karşılanmadı.
Benim tankım-topum yok.
Benim yasa çıkarma, karar verme gücüm yok.
Kendime ait bir bedenim ve bir iradem var.
İşte ben de bedenimi mücadele silahım yapıp, AÇLIK GREVİ­NE başlıyorum.
Bedenimden başka bir silahım olmadığı için.
Bir kadın olarak, bir anne olarak, bir işçi olarak emeğim onu­rumdur. Onurum için direniyorum.
Bu hayatta sahip olduğum tek şey, emeğimdir.
Emeğimi elimden alarak beni işsizliğe, açlığa mahkum ediyor-
Hırsızlık mı yapayım? Dolandırıcılık mı yapayım?
Bir insanı aç bırakmak, onursuzluğa, yozlaşmaya mahkum et­mektir.
Aç, işsiz bırakılan insan, direnemezse, açlık her şeyin önüne geçer.
Ben onursuzluğu, yozlaşmayı reddediyorum.
Emeğimle çalışmak ve emeğimin karşılığıyla yaşamak istiyo­rum.
Dünyadaki benim bildiğim en kutsal şeydir emek.
Ve benim sahip olduğum tek şeydir.
Onu korumak için herşeyi yaparım.
Emeğimi, onurumu korumak için AÇLIK GREVİNE başlıyo­rum.
Biz, şimdiye kadar çalmadık, çırpmadık. Sadece emeğimizle yaşadık.
İşsiz bırakılan insan, emeğinden, onurundan yoksun bırakıl­mış demektir.
İşsiz insan, çocuklarına yemek yapamaz, onları okutamaz. İş­siz bırakarak benim ANNELİK HAKKIMI bile elimden alıyorlar.
Annelik hakkım için AÇLIK GREVİNDEYİM.
İşimi, emeğimi, onurumu geri istiyorum.
Kazanıncaya kadar AÇLIK GREVİNDEYİM.
Savunduğum tüm emekçilerin, tüm yoksulların onurudur.
Onurumuz için, hepinizi mütevazi direnişimi desteklemeye çağırıyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

100’ü aşkın gündür direnişte olan Paşabahçe Devlet Hastanesi işçisi Türkan Albayrak, açlık grevine başlayacağını duyurdu.

100’ü aşkın gündür, işten atıldığı Paşabahçe Devlet Hastanesi’nin bahçesindeki çadırda direnişte olan temizlik işçisi Türkan Albayrak, Cuma günü açlık grevine başlayacağını duyurdu.

Kendisine işçilerin, yoksul halkın destek verdiğini, yürüyüşler yapıldığını, binlerce dilekçe verildiğini ama talebinin kabul edilmediğini belirten Albayrak, “Mevcut direnişimle sonuç alamadım. Haklı, demokratik, meşru talebim karşılanmadı. Benim tankım-topum yok. Benim yasa çıkarma, karar verme gücüm yok. Kendime ait bir bedenim ve bir iradem var. İşte ben de bedenimi mücadele silahım yapıp, açlık grevine başlıyorum” dedi.

Türkan Albayrak, tüm emekçileri direnişini desteklemeye çağırdı.

Türkan Albayrak’ın yanındayız...
Tüm bileşenleri Türkan Albayrak'a destek olmaya çağırıyoruz…

FKBC
http://fasizmekarsibirlesikcephe.blogspot.com/2010/10/turkan-albayrak-aclk-grevinde.html

Adsız dedi ki...

Başka çarem kalmamıştır! Emeğim onurumdur, onurum için açlık grevine başlıyorum!"

Türkan Albayrak’ın yanındayız...

Paşabahçe Devlet Hastanesi’nde temizlik işçisi olarak çalışırken sendikal örgütlenme yaptığı gerekçesiyle işten atılan ve 111 gündür hastane bahçesinde kurduğu çadırda işe geri dönmek için direnişini sürdüren Türkan Albayrak açlık grevine başlıyor.

Tüm bileşenleri Türkan Albayrak'a destek olmaya çağırıyoruz….

Devrimci Halkın Birliği (DHB)
http://halkin-birligi.blogspot.com/2010/10/turkan-albayrak-yalnz-degildir.html

Manuel Calavera dedi ki...

kalbimiz seninle Turkan abla