10 Ekim 2010 Pazar

DİRENİŞİN 86. GÜNÜ

03.10.2010 - PAZAR
 
Hava İş’in toplantı salonunda gerçekleştirilen panele katıldım. Bir çok panele gittim ama ilk defa panelisttim ve çok heyecanlıydım.
         Devrimci İşçi Hareketi’nin düzenlediği panel, “4 C nedir? Emperyalizmin ve işbirlikçilerinin dayatması 4 C’ye karşı mücadele kime karşı ve nasıl verilmelidir?” başlıklıydı.
Panelistler 4 C’yi anlatırken karanlık bir kuyuda oldğumuzu bir kez daha anladım. Tüm çalışanların güvencesiz köle gibi çalıştırılacağı bir çalışma sistemi. Nasıl ki; özelleştirmelerde, halkın gözünü boyayıp “bunlar devletin sırtına yük, satalım” dedilerse, şimdi de çalışanların tümünün güvencesiz çalıştırma politikasını ve zorlamasını yapıyor devlet.
Panelistlerin ortak düşüncesi şuydu: çalışanların kazanılmış bütün hakları gaspedilmiş ve gaspediliyor. Bunun karşınında örgütlenmek gerekiyor. Direnişlerini büyütmek gerekiyor. Ben bunu anladım panelden…
Bugün Rusya’dan gelen bir mesaj vardı. Bu dördüncü mesaj aynı kişiden. Uzun mesajında “Haklı davasında bilinçle, inançla, kararlılıkla hiç durmadan yürüyen bir insanı hiçbir güç durduramaz…” 
Bugün de böyle yoğun geçti….
 
Paşabahçe Devlet Hastanesi Temizlik İşçisi
Türkan Albayrak

0530 777 68 79
pasabahcedirenisi.blogspot.com

Hiç yorum yok: