25 Ekim 2010 Pazartesi

DİRENİŞİN 107. GÜNÜ

                                                                                                                                                   24.10.2010
                    DİRENİŞİN 107. GÜNÜ
      Ekim ayı için güneşli bir sabah. Yeni bildirilerin dağıtılmasına başlandı. Bugün Kanlıca ,Soğuksu,İncirkköy,Çiğdem Mahallesi ve Tepeüstü'ne gidildi. TAYAD'lıların yarın Ankara'da ki mahkemelerine gidecek olan Paşabahçeliler biz yola gideceğiz demeden bildiri dağıtımına çıktılar. Burada ki görevlerini yapıp Ankara yoluna düştüler.
     Ece Temelkuran söz verdiği gibi direnişin100. Gününde yaptığı çekimi ve röportajı yayınlamış. İzleyenler'' Direnişin 100. gününü çok iyi anlatmış '',dediler. Ben izleyemiyorum ama etkisini ziyaretçilerden ve gelen telefonlardan anladım. Medya etkili bir araç.
     Gün boyu yazdan kalan bir güneşin tadını çıkardım. Gelen ziyaretçilerle de direniş çadırı hakkında sohbetler ettik.


--
Paşabahçe Devlet Hastanesi Temizlik İşçisi
Türkan Albayrak

0530 777 68 79
pasabahcedirenisi.blogspot.com

1 yorum:

heris dedi ki...

Sevgili Türkan Abla,
Mücadeleniz için çok fazla cafcaflı laflara gerek duymuyorum. Bunları söylemeyeceğim. Ancak insan olanın hakkı için direnmesi, hakkını sonuna kadar araması erdemli, onurlu, saygıyı hak eden bir davranıştır. Mücadelinizi selamlıyor, sizi destekliyor ve kendim için dersler çıkarıyorum.
Saygılarımla.
Sergender Sezer