7 Ekim 2010 Perşembe

DİRENİ-İN 82. GÜNÜ

Bugün yoğun bir gün oldu. Topladığımız imzaları Başhekimliğe götürdük.
Çadırın önünde toplanıldı. Toplanan imzaların fotokopileri uc uca eklenmişti. Ek binaya kadar imzalar elle tutularak tek sıra halinde yüründü. Sloganlar atıldı. Eyleme destek veren kişi ve kurumlar oldu. Kristal İş, Tüm Bel Sen 1 ve 3 Nolu şubeler, Ses İstanbul Şube, Emekli Sen Kadıköy Şube, HSGGP, EDP Beykoz İlçe, İdil Kültür Merkezi, Halk Cephesi, Devrimci İşci Hareketi, Beykoz Halkevi, BDSP, Mücadele Birliği üyeleri veya yöneticileriyle yürüyüşe katıldı.
Sanatçılardan Mehmet Esatoğlu, Ruhan Mavruk, Grup Yorum, katıldı. Pınar Sağ arkadaşlarıyla geldi. Fotoğrafçı Ali Öz, Haber Sen'den Mehmet Demir katıldı.
Ek binanın önünde açıklamalar yapıldı. Katılanlardan; Tüm Bel-Sen 1-3 Nolu Şube başkanları, Kristal İş Eskişehir Şube Başkanı, İTO Sekreteri, Haber Sen MYK üyesi direniş ve imzalarla ilgili düşüncelerini açıkladılar. Ağırlık konu ve eleştiriler, taşeronluk sistemiydi.
Sendikacılar ve sanatçı Pınar Sağ'dan oluşan heyet, avukatımla birlikte imzaları, başhekimliğe götürdüler. Ben, avukatımın geri dönmesini bekliyordum. Döndü de. Başhekimin heyeti kabul etmediği, benimle yalnız görüşmek istediği söylendi.
Heyetin yanına çıktım. Heyet kabul edilmeden görüşmeye girmem, dedim. Bu arada başhekimin olmadığı, başhekim yardımcısı Yaşar Çelik'in olduğunu öğrendik. Başhekim kaçmış. Başhekim ne zaman gelir, diye sorduğumuzda, akşama kadar gelmeyeceğini öğrendik. Bunun üçerine çıktık. Dışarda bir açıklama yaptım. "Başhekim kaçtı. Başhekim yardımcısı Yaşar Çelik, benimle yalnız görüşeceğini söylemiş. Ama ben, bize çöpçüler, temizlikçiler diyerek küçük gören biriyle görüşmem. Tekrar geleceğim. Direnişim devam ediyor." dedim. Yürüyerek, sloganlarla çadıra döndük.
Bu eylemdeki en güzel taraf başhekimliğin olduğu ek binadaki çalışanların, camlara çıkıp alkışlaması ve bahçeye çıkmasıydı.
Ayrıca dün, İspanya'dan ve Yunanistan'dan direnişe destek için telefonla aradılar...
Paşabahçe Devlet Hastanesi Temizlik İşçisi
Türkan Albayrak
0530 777 68 79
pasabahcedirenisi.blogspot.com

Hiç yorum yok: